פעילות אירובית

החברה לתרבות פנאי וספורט בבת ים מציעה מגוון רחב של חוגים אירוביים המטפחים אורך חיים בריא וחיטוב הגוף. החוגים מתקיימים במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר.
חוגי הפעילות האירובית מציעים מגוון פעילויות מתרבויות שונות ברחבי העולם, ולרוב יתקיימו לכל טווח הגילאים, ילדים, נוער ומבוגרים.

1.      חוג זומבה -
 כמו דברים רבים וטובים אחרים, גם אימון הזומבה פותח בטעות. מדריך האירובי הקולומביאני אלברטו פרז הגיע לשיעור וגילה ששכח את התקליטור ובו השירים שתכנן להשמיע, במקום זאת הוא מצא בתיקו מספר דיסקים של מוזיקה לטינית מסוג סלסה ואלתר שיעור שלם של מקצבים לטיניים, והשאר הוא היסטוריה. ריקוד הזומבה מבוסס על תנועות ממגוון ריקודים לטיניים כמו סלסה, סמבה, צ'ה צ'ה ועוד. 
אחד היתרונות הבולטים של הזומבה הוא חיטוב ושריפה משמעותית של קלוריות. אם אתם שוקלים להשתדרג לאורך חיים בריא יותר, לשפר את חוש הקצב ולרדת במשקל, חוג זומבה הוא בדיוק בשבילכם.

2.      חוג פילאטיס -
 
ההיסטוריה של התפתחות הפילאטיס מעניינת לא פחות מהיתרונות הגופניים והמנטליים המאפיינים שיטת אימון זו. הטכניקה קרויה על שם ג'וזף פילאטיס שגדל כילד הסובל מבעיות בריאותיות כרוניות ושהרופאים ניבאו להוריו שיעביר את שארית חייו בבתי חולים. אמו של פילאטיס הייתה נטורופטית ואביו היה מתעמל בהתעמלות קרקע, והם טיפחו אצל בנם אהבה ותשוקה לפעילות גופנית ואורח חיים בריא. בבגרותו פיתח פילאטיס מגוון של מכשירי ספורט המושתתים על השיטה שפיתח. 
חוג פילאטיס מחזק את שרירי היציבה, משפר את הקואורדינציה, מגדיל את טווח התנועה של מפרקים ומקל על תנועתם. בנוסף, הפילאטיס מחטב את הגוף ומצר היקפים, בעיקר הירכיים והבטן.

3.      חוג פלדנקרייז -
 משה פלדנקרייז היהודי פיתח טכניקה זו כשהוא מתבסס על תורות לחימה אוריינטליות בהן עסק רוב חייו. החידוש המרכזי בתורתו של פלדנקרייז הוא השילוב שבין גוף ונפש והשמת דגש על התהליך אותו עובר המתאמן ופחות על המטרה הסופית של האימון. הדגש המרכזי בפלדנקרייז הוא בתרגול של מודעות עצמית, תנועות פשוטות ועדינות תוך כדי שמירה על נשימה סדירה ומינימום מאמץ. 
יתרונות בולטים של חוג פלדנקרייז כוללים שיפור הקואורדינציה, היציבה, שיווי המשקל, הגמישות והתמודדות עם לחצים וחרדות.  

4.      חוג התעמלות בונה עצם -
 פעילות גופנית זו מיועדת בעיקר (אבל לא רק!) לאנשים מבוגרים, בעיקר נשים במהלך ולאחר גיל המעבר, וכאלו המועדים להידלדלות העצם.
יתרונות בולטים בטכניקה זו הם שיפור תפקודים גופניים כמו נשימה, קואורדינציה, יציבה, הגדלת טווח התנועה של המפרקים וחיזוק השרירים ורצפת האגן. 

לפרטים נוספים והרשמה אודות חוגי זומבה, פילאטיס, פלדנקרייז והתעמלות בונה עצם המתקיימים במרכז הקהלתי הקרוב לביתכם בבת ים, כנסו לקישור הבא: הרשמה לחוגי פעילות אירובית


איתור חוגים ופעילויות
דלג על איתור חוגים ופעילויות

חיפוש חוגים ופעילויות


עבור לתוכן העמוד